Sportowa sylwetka

Dział dla dyskusji nie pasujących do innych działów.
no avatar
User

Stella

Posty

84

Rejestracja

6 gru 2018, o 18:36

Sportowa sylwetka

Postautor: Stella » 18 gru 2019, o 17:51

Witam, bardzo podobają mi się umieśnione, wysportowane kobiety i chciałaby mieć właśnie taką sylwetkę. Aktualnie mam parę kilogramów nadwagi i zastanawiam się co powinnam zrobić, aby pozbyć się tłuszczu, a zbudować mięśnie. Nie znam się na tych wszystkich urządzeniach na siłowniach i wstydzę się iść i ćwiczyć między mężczyznami. Co robić?
no avatar
User

Ania

Posty

164

Rejestracja

14 sie 2018, o 19:45

Re: Sportowa sylwetka

Postautor: Ania » 18 gru 2019, o 18:06

Moim zdaniem powinnaś udać się do dietetyka, nie stosuj diet na własną rękę, bo możesz rozregulować sobie metabolizm. Pamietaj, że za wyglad w 70% odpowiada to co jesz, ćwiczenia to dodatek, który formuje ciało. Uważam, że w Twoim przypadku sprawdzą się sporty siłowe plus interwały. Co do konkretnych ćwiczeń, to może warto skonsultować się z trenerem personalnym. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale ja korzystałam kiedyś z usług takiego trenera chodząc do Cityfit, bezobsługowej siłownii w Poznaniu. Byłam bardzo zadowolona, bo tak mi dobrał ćwiczenia, że moje ciało harmonijnie się rozwijało, a teraz mając na uwadze jego porady, mogę dalej ćwiczyć już sama.
no avatar
User

mikolajseo

Posty

136

Rejestracja

8 lip 2017, o 00:02

Re: Sportowa sylwetka

Postautor: mikolajseo » 19 gru 2019, o 00:22

Powinnaś zacząć od diety i zmiany swoich nawyków żywieniowych, do tego jakieś ćwiczenia w domu i powoli do przodu! :)

Pieczątki Olsztyn
no avatar
User

ninja_84

Posty

312

Rejestracja

28 lis 2017, o 07:54

Re: Sportowa sylwetka

Postautor: ninja_84 » 3 sie 2020, o 16:39

Nie wiem, ale medycyna sportowa uważa chyba inaczej. Mocny kręgosłup i mocny brzuch budują naszą sylwetkę. Bynajmniej tak czytałam.
Wszystko co powinienieś wiedzieć o pieniądzach znajdziesz tutaj: http://mojepieniadze.net.pl/
no avatar
User

Reklama