Witam was serdecznie, mam dosc juz harówy za 900 zł, ciągłego wykorzystywania, jestem po studiach, mam doswiadczenie i chcę otworzyć własny interes. Co proponujecie, może macie jakieś pomysły? Mieszkam w mieście 150 000, ludzie niezbyt bogaci.
"Szczęście wkrada się do środka przez drzwi, które niechcący zostawiłeś otwarte."
Wszystko zależy od tego co potrafisz, jakie masz zainteresowania i jakie środki na początek.Fajnie że masz doświadczenie - najlepiej rozkręcić biznes w temacie w jakim ma się już doświadczenie. to przed rozpoczęciem działalności dowiedz się jak najwięcej na temat form podatków, i innych prawnych aspektów dotyczących nowej firmy.
No właśnie. Nie można otworzyć firmy nie wiedząc nic o danym biznesie i branży. Wszystko zależy od tego, w jakim kierunku się kształciłeś, co umiesz robić, w czym jesteś dobry. Odpowiedz sobie na te pytania, odpowiedzi porównaj z aktualnymi trendami na rynku i będziesz miał odpowiedź.
Dołączam się do powyższych wypowiedzi. Nie piszesz, po jakich jesteś studiach, jakie są twoje zainteresowania i mocne strony, więc nie jesteśmy w stanie udzielić rzetelnej porady. Pomyśl może o usługach - jeśli jest coś, co potrafisz robić i masz ku temu kwalifikacje, to możesz to wykorzystać. Przed rozpoczęciem działalności dobrze się zorientuj, jak wygląda kwestia księgowości. Warto zatrudnić osobę, która się na tym zna. Ja polecam . Powodzenia!
może sklep z seksowną bielizną i zabawkami erotycznymi typu wibratory czy ? ludzie stają się coraz bardziej otwarci w tej tematyce, porzucają tabu i szukają różnych sposobów na podkręcenie temperatury w sypialni, więc i popularność tego typu sklepów coraz większa
A co powiecie na interes typu , można na tym dobrze zarobić, a zmiana organizacji ruchu następuje bardzo często z względów na przebudowy lub większe imprezy.
Jaki wybrać sposób na reklamę internetową - content marketing