Coś nowego?

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
Tarmes
Kontakt:

Coś nowego?

Post autor: Tarmes »

Witam was serdecznie, mam dosc juz harówy za 900 zł, ciągłego wykorzystywania, jestem po studiach, mam doswiadczenie i chcę otworzyć własny interes.
Co proponujecie, może macie jakieś pomysły?
Mieszkam w mieście 150 000, ludzie niezbyt bogaci. :)
"Szczęście wkrada się do środka przez drzwi, które niechcący zostawiłeś otwarte."
green

Re: Coś nowego?

Post autor: green »

Wszystko zależy od tego co potrafisz, jakie masz zainteresowania i jakie środki na początek.Fajnie że masz doświadczenie - najlepiej rozkręcić biznes w temacie w jakim ma się już doświadczenie. to przed rozpoczęciem działalności dowiedz się jak najwięcej na temat form podatków, i innych prawnych aspektów dotyczących nowej firmy.
wiosna

Post autor: wiosna »

No właśnie. Nie można otworzyć firmy nie wiedząc nic o danym biznesie i branży. Wszystko zależy od tego, w jakim kierunku się kształciłeś, co umiesz robić, w czym jesteś dobry. Odpowiedz sobie na te pytania, odpowiedzi porównaj z aktualnymi trendami na rynku i będziesz miał odpowiedź.
nataliakl

Post autor: nataliakl »

Dołączam się do powyższych wypowiedzi. Nie piszesz, po jakich jesteś studiach, jakie są twoje zainteresowania i mocne strony, więc nie jesteśmy w stanie udzielić rzetelnej porady. Pomyśl może o usługach - jeśli jest coś, co potrafisz robić i masz ku temu kwalifikacje, to możesz to wykorzystać.
Przed rozpoczęciem działalności dobrze się zorientuj, jak wygląda kwestia księgowości. Warto zatrudnić osobę, która się na tym zna. Ja polecam . Powodzenia!
założenie działalności gospodarczej krosno
Gajowy

Post autor: Gajowy »