Witam. Proszę o informację, które banki będą skłonne udzielić mi pożyczki zgodnie z poniższymi parametrami. Zainteresowany jestem głównie pożyczką z opcją wcześniejszej spłaty.
Wysokość pożyczki 180000zł
Zabezpieczenie pożyczki: Mieszkanie własnościowe nie obciążone - Warszawa - wartość 290000zł
Waluta pożyczki - PLN
Pożądana długość okresu kredytowania 15 lat
Średni miesięczny dochód netto 6700zł Źródło uzyskiwania dochodów - umowa o pracę na czas nieokreślony. Staż pracy 13 lat
Wiek kredytobiorcy - 35 lat
Stałe zobowiązania: Kredyt hipoteczny: 1700zł Kredyt gotówkowy: 1500zł (ten kredyt ma być spłacony z wnioskowanego)
Nie znam się za bardzo też na warunkach kredytów, dlatego mam prośbę o małą poradę, czy takie warunki są ok czy też można znaleźć na rybku coś lepszego
Można zajrzeć również na profesjonalne forum kredytowe takie jak te - http://www.hipoteczny-kredyt.info/kredy ... cyjny.html i sprawdzić opinie o konkretnych pożyczkach oraz skorzystać z darmowej pomocy specjalistów.
Wszystko pewnie zależy na jaki cel i jaka kwota. Ja teraz siedzę w temacie bo też szukam informacji ale o kredycie hipotecznym. Bardzo fajne artykuły na temat finansów i kredytów można znaleźć tutaj i naprawdę są bardzo logicznie i zrozumiale napisane. A im więcej się czyta tym lepiej dla nas bo jesteśmy bardziej zorientowani.
Poszukaj pomocy na . Aktualne rankingi kredytowe, opinie oraz profesjonalne doradztwo, to najlepszy sposób na wybór pożyczki. Dlatego polecam ci zajrzeć na to forum kredytowe.
Jaki wybrać sposób na reklamę internetową - content marketing
Ja pierwsze co- to sprawdzam ! Nie ma lepszego źródła wiedzy na temat potencjalnego kredytu jak opinia o banku innych użytkowników. Wiadomo, że banki będą nas zapewniać i zachwalać o wszystkim byle przekonywać do swojej oferty- nie zawsze najlepszej na rynku!