Ja zarabiać więcej?

Dział dla dyskusji nie pasujących do innych działów.
OndajOn

Ja zarabiać więcej?

Post autor: OndajOn »

Szukam pomysłów do tego jak zarabiać więcej, jak w końcu uzyskać awans w mojej firmie .Pracuję tam od 8 lat i nadal na tym samym stanowisku. Jak osiągnąć więcej?
akke

Re: Ja zarabiać więcej?

Post autor: akke »

to musisz się wykazać, postarać albo za przeproszeniem "lizać komuś tyłek" bo po tylu latach pracy doświadczenie powinno być które pozwoli na objęcie wyższego stanowiska. Zapoznaj się z tym http://www.mistrzmotywacji.pl/ myślę że idealnie będzie pasować do twojej sytuacji
fiox

Post autor: fiox »

Myślę, że parę słów o motywacji przyda się każdemu. Wiadomo, że w tych czasach nie łatwo z pracą ale trzeba myśleć o sobie. Wspinać się na szczyty kariery zamiast stać w miejscu.
kalendarze książkowe 2014
gwiazdkaznieba

Post autor: gwiazdkaznieba »

odwieczne pytanie każdego z nas, podejrzewam, ze trzeba po prostu pracować efektywnie i być specjalista w danej dziedzinie
krzysztofol
Kontakt:

Post autor: krzysztofol »

Myślę, że warto się dokształcać po to aby podnieść swoje kwalifikacje. Dobrym rozwiązaniem są przeróżne szkolenia.
___________________________________________________________________________________________________
- dobre ceny oraz oryginalny design
MartaJa

Post autor: MartaJa »

Niestety ja wychodzę z założenia, że jak człowiek umie liczyć, to powinien liczyć na siebie. Jak prowadzisz swoją firmę, możesz więcej pokombinować, poszukać innych dróg, żeby zarabiać więcej. Np znam taki . Poza tym, że oferują usługi wysokiej jakości, to wychodzą też do klienta z pomocą - można napisać mejla lub zadzwonić i w ten sposób uzyskać pomoc.
Na etacie możesz liczyć tylko na to, że ktoś łaskawie Cię doceni.
radzio34

Post autor: radzio34 »

Odwieczny nasz problem :(
Bizland.pl
Katalog firm i portal biznesowy

Prowadzisz firmę? Pokaż ją klientom

Reklama