Prowadzenie samochodu po zakrapianej imprezie

Dział dla dyskusji nie pasujących do innych działów.
Piter

Prowadzenie samochodu po zakrapianej imprezie

Post autor: Piter »

Coraz częściej wyjeżdżam z pracy na różne szkolenia. Z tego co zaobserwowałem to w ostatni wieczór szkolenia wszyscy konkretnie imprezują :P Problem w tym, że min ja jestem jednym z kierowców więc muszę na następny dzień wsiąść za kółko :roll: No i teraz zastanawiam się czy kupić sobie jakiś alkomat (chociaż trochę szkoda mi kasy) czy po prostu szukać jakiegoś posterunku policji w okolicy i tam się zbadać przed drogą. Co Wy robicie w takich sytuacjach :?:
armani

Re: Prowadzenie samochodu po zakrapianej imprezie

Post autor: armani »

ale na ten komisariat policji to chcesz jechać autem?
bo jeśli tak, to jak policjanci będa o tym wiedzieli, a Tobie wyjdzie coś na badaniu alkomatem to Ci współczuję . możesz ponieść wtedy konsekwencje prowadzenia po pijaku na komisariat.

lepiej kup sobie alkomat w jakimś spy shopie. taki najprostszy nie kosztuje wcale dużo.
mostofiz
Kontakt:

Post autor: mostofiz »

Jak dla mnie prowadzenie to głupota. W szczególności jeżeli teraz wprowadzili blokadę alkoholową...
Rien

Post autor: Rien »

Nie lepiej po prostu odpuścić sobie tą jedną noc przed podróżą? głowa spokojna i samopoczucie lepsze;)
blackspade

Post autor: blackspade »

Ja też raczej polecam kupić alkomat :D
Ewentulanie jeszcze możesz skorzystać z takiego wirtualnego alkomatu.
Ale wiadomo, że tam 100 % pewności nie będziesz miał ;)
Piter

No niby lepiej odpuścić dzień przed...ale z drugiej strony wiecie jak to czasami bywa...Nie da się tak wszystkiego zaplanować :P

Chociaż w sumie o tym prowadzeniu auta na komisariat to faktycznie nie pomyślałem :D
A o co chodzi z tym wirtualnym alkomatem bo nie kumam.
blackspade

Post autor: blackspade »

Tutaj sobie zobacz wszystko http://www.wirtualnyalkomatonline.pl/